FANDOM

Західно-Українська Народна Республіка
Бандерія

Ukraine Flag
2020 — 2035

PPR Flag
Прапор ЗУНР (захід європи) Герб ЗУНР (захід європи)
Прапор Герб
Девіз
«Відродженій Україні – правдиву історію!»
Гімн
«Слава українській нації великій!»
Карта ЗУНР (захід європи)
Карта ЗУНР
Столиця Львів
Мова(и) Українська
Релігія Католицизм
Грошова одиниця Бандерська Гривня
Населення 197 948 (2020), 358 394 (2034)
Форма правління Соціональний Націоналізм
 - 2020-2035 Олександр Сич
Історія
 - 25 листопада - 29 березня 2017-2020 Боротьба на незалежність
 - 3 квітня 2020 Отримання незалежності
 - 28 липня 2035 Завоювання ПНР

Західно Українська Народна Республіка (ЗУНР, також називають як Бандерія) - держава на заході України яка утворилась після війни з Новоросією. Була завойована ПНР в 2035 році.

Історія Редагувати

Війна за мир

Карта війни станом на 2018

До ЗУНР існувала Україна. Після тривалої війни з Новоросами українцям надоїли війна і кровопролиття. Згодом сталася Мирна революція і революціонери почали щось на кшталт війни з Україною. Новоросія також воювала.

Війна за мир 2

Карта війни станом на 2019

Карта України 2020

Карта України станом на 2020 рік

Почали Ново-Українці (так називали революціонерів) наступ з Закарпаття, Півночі, Одеси і Тернополя.

Згодом вони продовжили наступ захопивши південь і трохи центру. Захопили Кам'янець-Подільський, Хмельницький, Черкаси. Потім захопили Черкаси, Кропивницьке. 25 грудня захопили Дніпро.

П-З війна

Карта війни ПНР і ЗУНР

19 березня 2020, Ново-Українці захопили Київ. Україна капітулювала. 30 березня утворилася Нова Україна. Вона дала незалежність Новоросії. 3 квітня Галичина відділилася від Нової України і утворила ЗУНР. І жили мирно поживали. Поки 2030 року не вторгся ІДІЛ. Він мав дуже велику силу. ІДІЛ чуть не захопив Європу і знищив Польщу і Білорусь. Але Росія вирішила припинити захоплення ІДІЛом і вступив в війну на сторону Європи. І в Росії вийшло заглушити ІДІЛ. Але не так все просто як здається! ІДІЛ просить США допомогти з ресурсами, і незнати якого дідька він згоджується. Європа в криндець якому шоці! Але це не допомагає! Росія на главі з СНГ, ЄАЕС та ОДКБ добиває ІДІЛ і виганяє їх з Європи! Після цього утворились нові держави БНР та ПНР. В раді ЄС оголосили про його розвал. ПНР вирішує захопити собі територій і нападає на ЗУНР. ЗУНР підтримує Чехія і Словаччина. ПНР підтримує Австрія і Угорщина. ПНР вдається захопити ЗУНР в 2035 році. Також ПНР, Чехія і Словаччина вирішують розділити Австрію і Угорщину. Так закінчується історія ЗУНР.

Країни Заходу Європи
КраїниNew Ukraine Flag Нова Україна  • Ukraine Flag Україна  • PPR Flag ПНР  • Прапор ЗУНР (захід європи) ЗУНР

Випадкова вікі